Dosłowny

Textus Receptus Oblubienicy*

List do Rzymian

Rozdział 3

  Co więc przewyższające Judejczyka lub jaki zysk (z) obrzezania    Wielki na każdy sposób najpierw wprawdzie bowiem gdyż otrzymali powierzone słowa Boga    Cóż bowiem jeśli nie uwierzyli niektórzy czy niewierność ich wiarę Boga udaremni    Nie oby stało się niech staje się zaś Bóg prawdziwy każdy zaś człowiek kłamca tak, jak jest napisane jak- kolwiek zostałbyś uznany za sprawiedliwego w słowach twoich i zwyciężyłbyś podczas być sądzonym ci    Jeśli zaś niesprawiedliwość nasza Boga sprawiedliwość poleca co powiemy czy niesprawiedliwy Bóg noszący gniew według człowieka mówię    Nie oby stało się skoro jak osądzi Bóg świat    Jeśli bowiem prawda Boga przez moje kłamstwo zaobfitowała ku chwale Jego dlaczego jeszcze i ja jako grzeszny jestem sądzony    I czy tak, jak bluźnią nam i tak, jak mówią niektórzy nam mówić że uczynilibyśmy złe aby przyszłoby dobre których wyrok zgodny z prawem jest    Cóż więc przewyższamy nie w ogóle wcześniej oskarżyliśmy bowiem Judejczycy zarówno i Grecy wszyscy pod grzechem być    tak, jak jest napisane że nie jest sprawiedliwy ani jeden    nie jest rozumiejący nie jest szukający Boga    Wszyscy odchylili się zaraz zostali uznani za bezużytecznych nie jest czyniący dobroć nie jest aż do jednego    Grób który jest otworzony gardło ich językami ich mówili podstępnie jad żmij za wargami ich    których usta przekleństwa i goryczy jest pełne (są pełne)    Prędkie stopy ich wylać krew    zniszczenie i nędza na drogach ich    i drogi pokoju nie poznali    Nie jest strach Boga naprzeciw oczu ich    wiemy zaś że ile Prawo mówi (do tych) w Prawie mówi aby każde usta zostałoby zatrzymane (zostałyby zatrzymane) i podsądny stałby się cały świat Bogu    dlatego, że z czynów Prawa nie zostanie uznane za sprawiedliwe każde ciało przed Nim przez bowiem Prawo poznanie grzechu    Teraz zaś bez Prawa sprawiedliwość Boga jest objawiona które jest zaświadczane przez Prawo i proroków    sprawiedliwość zaś Boga przez wiarę Jezusa Pomazańca dla wszystkich i na wszystkich wierzących nie bowiem jest rozróżnienie    Wszyscy bowiem zgrzeszyli i są pozbawieni chwały Boga    Którzy są uznawani za sprawiedliwych darmo Jego łaską przez odkupienie w Pomazańcu Jezusie    którego postanowił Bóg ofiarę przebłagalną przez wiarę w Jego krwi ku wykazaniu sprawiedliwości Jego przez odpuszczenie (tych) które wcześniej stały się grzechy    podczas powściągliwości Boga ze względu na wykazanie sprawiedliwości Jego w teraz porze ku być On sprawiedliwy i który czyni sprawiedliwym z wiary Jezusa    Gdzie więc chluba została odcięta przez jakie Prawo czynów wcale nie ale przez Prawo wiary    Sądzimy więc przez wiarę być uznawanym za sprawiedliwego człowiek bez czynów Prawa    Czy Judejczyków Bóg jedynie wcale nie zaś i pogan tak i pogan    ponieważ jeden Bóg który uzna za sprawiedliwe obrzezanie z wiary i nieobrzezanie przez wiarę    Prawo więc unieważniamy przez wiarę nie oby stało się ale Prawo stawiamy 
 

Prawa autorskie i szczegółowe informacje

Textus Receptus Oblubienicy - Ewangeliczny Przekład Nowego Testamentu

* Prezentowane treści należą do ich właścicieli i wydawców. Tekst pobrany z udostępnionych zasobów programu MyBible